X
تبلیغات
تست فوتبال ایثار تهران
تاريخ : سه شنبه بیست و نهم بهمن 1392 | | نویسنده : روابط عمومی باشگاه
 جهت هماهنگی برای تست   : 09194506524 داود عزیزی 


1254741.png


باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار تهران به شماره ثبت 28675 جهت حضور پر قدرت در مسابقات فوتبال فصل (94-93) لیگ تهران در سه رده سنی نونهالان ؛نوجوانان ؛ جوانان بعد از تست فنی بازیکن جذب مینماید .

روزهای تمرین : شنبه ؛ یکشنبه ؛سه شنبه , پنج شنبه 

محل تمرین : یافت آباد میدان معلم ؛ روبروی پارک قائم پادگان سپاه          ( کانون بسیج جوانان مسلم ابن عقیل )

قبل حضور در تست با شماره 09194506524 داود عزیزی تماس حاصل فرمایید .

شرایط تست فنی 

1- همراه داشتن لباس فرم ورزشی 

2-داشتن سلامت کامل جسمانی 

3-حضور به موقع در زمان تمرین 

4- همراه داشتن رضایت نامه کتبی والدین ( برای سنین نونهالان )

5- به همراه داشتن ایدی کارت برای بازیکنانی که سابقه  باشگاهی دارند .

6-بستن عقد قرار داد با بازیکنانی که  با تایید کادر فنی انتخاب شده باشند .

7- تست گیری کاملا رایگان می باشد و هیچ هزینه بابت تست از بازیکن گرفته نخواهد شد . 

                                                

اعلام ردهای سنی تیمهای فوتبال پایه در فصل 93-94 آسیاویژندبیر کل فدراسیون با ارسال نامه ای به هیاتهای فوتبال استانها شرایط رده های سنی تیم های پایه در فصل94-93 را اعلام کرد.

 به گزارش تهران لیگ به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، رده های سنی تیم های پایه در فصل94-93 از سوی مهدی محمد نبی-دبیر کل فدراسیون به شرح زیر اعلام شد: 
تاریخ تولد رده سنی نونهالان زیر ده سال: 11/10/1383 به بعد 
تاریخ تولد رده سنی نونهالان زیر یازده سال: 11/10/1382 به بعد
تاریخ تولد رده سنی نونهالان زیر دوازده سال: 11/10/1381 به بعد
تاریخ تولد رده سنی نونهالان زیر سیزده سال: 11/10/1380به بعد
تاریخ تولد رده سنی نونهالان زیر چهارده سال:11/10/1379 به بعد
تاریخ تولد رده سنی نوجوانان زیر شانزده سال: 11/10/1377 به بعد
تاریخ تولد رده سنی جوانان زیر نوزده سال: 11/10/1374 به بعد
امید زیر بیست و یک سال: 11/10/1372 به بعد



تاريخ : یکشنبه بیستم بهمن 1392 | | نویسنده : روابط عمومی باشگاه

جذب اسپانسر 

http://funbir.com/wp-content/uploads/2013/12/19117308422608468380.jpg

باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار تهران برای رشد و توسعه وحضوری فعال و قدرتمند  در سطوح استانی یا کشوری همچنین هر چه بهتر آموزش دادن ورزش فوتبال به فرزندان این مرز و بوم به خصوص نیاز به حمایت شرکتها؛کارخانجات؛وموسسات؛سرمایه داران و... جهت تبلیغ در این باشگاه دارد.

لذا از شما سرمایه گذاران بخش های دولتی و خصوصی فهیم و ورزش دوست برای کمک به باشگاه ایثار تهران با توجه به دارا بودن پتانسیل بالا دعوت به همکاری می نماییم.

بدون شک برندهای مطرح در هر تجارت و صنعتی می تواند در پیوند با ورزش نه تنها به عرضه و معرفی خود بپردازد بلکه با هزینه در زمینه ورزش می تواند با تکاپو  و شادابی ای که در ورزش  بستری دیرینه دارد خود را پویا تر و محبوب تر در جامعه مصرفی خود معرفی نمایند.

شماره تماس : ۰۹۱۹۴۵۰۶۵۲۴



تاريخ : دوشنبه هفتم بهمن 1392 | | نویسنده : روابط عمومی باشگاه

 اصول بیومکانیک در فوتبال


اصول بیومکانیک در فوتبال

کلیه مهارت‌های فردی بازیکنان دریک تمرین و یا مسابقه فوتبال که دارای عملکرد دقیق و درست و مرتب با حداکثر سرعت و نیرو باشد را اصول اولیه و پایه مکانیک می‌گویند.
● اصول بیومکانیکی آنطوری‌که در فوتبال به‌کار گرفت می‌شوند شامل موارد ذیل می‌باشد:

 


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه سوم بهمن 1392 | | نویسنده : روابط عمومی باشگاه
 
 
 آئین نامه انضباطی باشگاه

1- رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی الزامیست .

2- هر گونه شوخی ( لفظی و فیزیکی ) ، الفاظ نامناسب در هنگام تمرینات ، مسابقات رسمی و دوستانه تخلف محسوب می گردد .

3- توهین و بی احترامی به بازیکنان تیم حریف ، تیم داوری ، کادر فنی حریف ، تماشاگران ، نفرات تیم خودی ، و غیره تخلف محسوب می گردد .

4- بازیکنان ملزم به حضور به موقع در سر تمرینات می باشند .

5- غیبت بدون اطلاع تخلف محسوب می گردد .

6- بازیکنان 10 دقیقه پس از شروع تمرین حق حضور در آن جلسه تمرین را ندارند .

7- بازیکنان در طول سال و با اطلاع باشگاه می توانند در تیمهای دیگر تست بدهند یا تمرین کنند در غیر اینصورت و بدون اطلاع تخلف محسوب می گردد .

8- پرداخت شهریه باشگاه در زمان مقرر انجام می شود و در صورت تأخیر در پرداخت به ازاء هر روز تأخیر 10% به مبلغ شهریه اضافه می گردد .

9- نداشتن قلم بند ، جوراب بلند و لباس تیمی در کلیه تمرینات و مسابقات رسمی و دوستانه تخلف محسوب می گردد .

10- دیر آمدن در هنگام سوار شدن سرویس تخلف محسوب می گردد .

11- بازیکنان در صورت اعتراض به داور در بازیهای رسمی و دوستانه و گرفتن کارت زرد یا قرمز مبلغ 000/250 ريال جریمه نقدی خواهند شد .

 



تاريخ : دوشنبه یازدهم شهریور 1392 | | نویسنده : روابط عمومی باشگاه

6 روش برای سریعتر دویدن در فوتبال 

 فوتبالیست هانیاز به تکنیک‌ها و روش‌های مناسب برای افزایش سرعت خود دارند تا کارایی‌شان بیشتر شود.

  انجام ورزشها و تمرین‌های سریع می‌تواند به بازیکنان کمک کند تا کارایی خود را افزایش دهند.

6 توصیه می‌تواند به فوتبالیست ها کمک کند تا آمادگی بهتری داشته باشند:

1- همیشه برداشتن قدم‌های بلند مهم نیست. بهتر است بازیکنان قدم‌های بیشتری بردارند. اگر تعداد قدم‌ها در یک دقیقه زیادتر باشد، بازیکنان کارایی بهتری خواهند داشت. قدم‌های سریع‌تر و کوتاه‌تری برای دویدن مناسب‌تر هستند. سعی کنید تعداد قدم‌هایی که با پای راست بر می‌دارید را بشمارید و آنها را ضرب در دو کنید. سعی کنید در هر تمرین دو تا 3 قدم بیشتر در یک دقیقه بردارید.

اگر بتوانید 180 قدم در دقیقه بردارید بسیار مناسب است اما این کار کمی سخت است.

2- بر روی تردمیل بدوید، معمولا افراد تصور می‌کنند که تمرین بر روی تردمیل بسیار کسل کننده است. با این حال تمرین بر روی تردمیل شما را فعال نگه می‌دارد. سعی کنید برای 5 دقیقه با سرعت عادی بر روی تردمیل حرکت کنید و کم کم سرعت خود را افزایش دهید. برای خود زمان تعیین کنید. پس از مدتی تمرین در می‌یابید که چقدر به سرعت بالا عادت می‌کنید.

3- اگر تردمیل ندارید، با دوستان خود که سریع هستند تمرین کنید. سرعت خود را با این افراد تنظیم کنید. وجود یک نفر دیگر به شما کمک می‌کند تا سختی و خستگی را فراموش کنید. دوستان شما می‌توانند شما را تشویق و حمایت کنند.

4- هنگامی که می‌دوید دستهای خود را حرکت دهید. دستها و آرنج‌ها را دقیقا در کنار بدن حرکت دهید. با حرکت دادن دستها، پاها نیز با همین الگو حرکت خواهند کرد.

5- به جای دویدن با سرعت زیاد به مدت طولانی، از تمرین‌های شدید و کوتاه مدت استفاده کنید. بعد از 5 دقیقه گرم کردن بدن، 30 ثانیه با بالاترین سرعت بدوید.

بعد از این 30 ثانیه، 2 دقیقه با سرعت متوسط بدوید. 5 دقیقه نیز بدن را خشک کنید. در دوره‌ی بعد تمرین 45 ثانیه با سرعت بیشتری بدوید.

6- سعی کنید تنوع در تمرین ایجاد کنید. بهتر است هم با سرعت بالا و هم با سرعت پایین بدوید. یعنی روزها تمرین سبک انجام دهید و یا حتی کاملا استراحت کنید. بسیار مهم است در بعضی روزها با بیشترین توانایی خود تمرین کنید. 


اصول اولیه آمادگی در فوتبال


هر مربی برای سازماندهی یک تیم فوتبال و تمرین باید 4 رکن اساسی را در نظر بگیرد به شکلی که هر یک از تمرینات و گردهمایی در تیم در راستای تقویت یکی از ارکان چهارگانه باشد.
به عقیده تمامی کارشناسان ، تاکتیک با هوش بازیکنان رابطه مستقیم دارد و بازیکناناین چهار رکن عبارتند از :


الف) تکنیک

ب) تاکتیک

ج ) آمادگی جسمانی

د) آمادگی روانی 



 


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه بیست و هفتم مرداد 1392 | | نویسنده : روابط عمومی باشگاه

 

 

نقش تغذیه در فوتبال  

اگر بخواهم نود دقیقه خوب فوتبال بازی کنم ودر تمرین یا مسابقه احساس خستگی کمتری داشته باشم باید چه غذایی بخورم؟

بهترین زمان استفاده از این غذاها چه موقعیست؟

آیا فقط باید قبل از تمرین غذا خورد یا حین تمرین هم تغذیه لازمست؟

فوتبالیست های حرفه ای چه غذاهایی می خورند؟

آیا می توانم با غذاهای معمولی که در منزل هست خودم را به سطح بالا و مناسب انرژی برای تمرین برسانم؟



ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه پانزدهم فروردین 1392 | | نویسنده : روابط عمومی باشگاه


دفاع

اصول اولیه ی دفاع کردن را می شود در ۲ بخش پوشش و یارگیری جست و جو کرد. معمولا تاکتیک های دفاعی به دو بخش فردی و تیمی تقسیم می شوند. دفاع منطقه ای و دفاع نفر به نفر از همین ۲ اصل گرفته شده است که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد :

۱) دفاع منطقه ای (Zonal Defense) : دفاع منطقه ای همانطور که می شود از نام آن حدس زد مربوط به دفاع کردن از یک منطقه ی خاص است و نه یک بازیکن خاص. در دفاع منطقه ای هر کدام از مدافعین و هافبک ها مسنول حفاظت از یک منطقه ی خاص در زمین هستند و زمانی که مهاجم حریف وارد منطقه و محدوده ی آن مدافع می شود این وظیفه ی همان مدافع است تا با مهاجم حریف یارگیری کند و زمانی که آن مهاجم منطقه ای مدافع را ترک می کند این وظیفه ای دیگر بازیکنان است تا از آن مهاجم حفاظت کنند. اجرای دفاع منطقه ای احتیاج به بازیکنانی دارد با قدرت مسنولیت پذیری بالا. در زیر دفاع کردن به روش منطقه ای را می شود مشاهده کرد. در زیر می توان دید که مهاجمان آبی پوش وارد منطقه ی مدافعین سرخ پوش شده اند و این وظیفه ی ۲ مدافع سرخ پوش است تا از مهاجمان آبی پوش مراقبت کنند نه دیگر بازیکنان. در فوتبال امروزی خیلی از باشگاه های بزرگ نظیر لیورپول از دفاع منطقه ای استفاده می کنند.

۲) دفاع نفر به نفر (Man to Man Marking) : دفاع نفر به نفر یا به اصطلاح من تو من در ظاهر ساده تر از دفاع منطقه ای بنظر می آید. در این شیوه از دفاع کردن مدافع با مهاجم حریف برخورد مستقیم و فیزیکی خواهد داشت و سایه به سایه ی مهاجم حرکت خواهد کرد. در واقع دفاع من تو من به دفاعی می گویند که یک مدافع از پیش تعیین شده مامور مراقبت از یک بازیکن بخصوص خواهد شد و در طول بازی شانه به شانه ی آن بازیکن حرکت خواهد کرد. این شیوه از دفاع کردن مدافعینی را طلب می کند با نظم و انظباط بسیار و قدرت جنگندگی بالا.در زیر می توان به وضوح مشاهده کرد که چگونه مدافعین قرمز به مهاجمان آبی چسبیده اند و فشردگی خاصی بین آنها دیده می شود



ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه چهارم فروردین 1392 | | نویسنده : روابط عمومی باشگاه

چند توصیه به بازیکنان فوتبال برای افزایش حجم عضلات 

 پرورش عضلات برای فوتبالیست ها اهمیت زیادی دارد، اما اتکا به روش‌های غیراصولی می‌تواند بسیار مضر باشد.

نکات مختلفی وجوددارند که برای پرورش ماهیچه‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. نوع تمرین‌ها، تغذیه، خواب و استراحت همگی در بالا بردن حجم ماهیچه‌ها موثر هستند. برای پرورش عضلات می‌توانید از گام‌های زیر استفاده کنید:

1- از ورزشکاران حرفه‌ای پرورش اندام تقلید نکنید. استفاده از برنامه این ورزشکاران نمی‌تواند سریع عضلات شما را پرورش دهد، ضمن اینکه بسیاری از این ورزشکاران به صورت طبیعی عضلات خود را پرورش نداده‌اند.

2- سعی کنید بیش از حد به خود فشار نیاورید. چه از نظر روحی و چه از نظر جسمی.

3- بدن خود را قوی کنید. قوی کردن بدن عضلات را حجیم می‌کند. وزنه زدن به بالا بردن قدرت کمک می‌کند. سعی کنید ابتدا از وزنه‌های کمتر شروع کنید.

4- سعی کنید تکنیک‌های درست وزنه زدن را بیاموزید.

5- از ورزش‌های سوئدی مانند شنای سوئدی،‌ درازنشست و کرانچ استفاده کنید. هنگامی که این ورزش‌ها برای شما آسان شد به همراه آن‌ها از وزنه استفاد کنید.

6- از وزنه‌های وزنه‌برداری استفاد کنید. هرچقدر وزنه سنگین‌تر باشد فشار وارد بر عضلات بیشتر می‌شود و حجم آن‌ها افزایش می‌یابد.

7- سعی کنید کمتر از دستگاه‌ها استفاده کنید زیرا دستگاه‌ها الگوهای غیر طبیعی برای ورزش دادن بدن را به وجود می‌آورند که باعث آسیب دیدگی می‌شود. می‌توانید با وزنه‌های وزنه‌برداری و دمبل صدها حرکت انجام دهید که عضلات شما را پرورش می‌دهند.

8- از حرکات ترکیبی استفاده کنید. اگر مبتدی هستید، از ورزشکاران حرفه‌ای تقلید نکنید. می‌توانید حرکات زیر را با هم ترکیب کنید:

*

- پرس سینه، پرس بالای سر

- اسکات، وزنه زدن (وزنه‌برداری)

- بارفیکس، وزنه زدن (وزنه‌برداری)

9- پاها را ورزش دهید. اسکات ورزش خوبی برای همه بدن است. به مدت یک و نیم دقیقه حرکات اسکات انجام دهید. می‌توانید همراه با اسکات از وزنه نیز استفاده کنید.

10 – ریکاوری داشته باشید. ورزشکاران حرفه‌ای 5 تا 6 بار در هفته ورزش می‌کنند اما برای شروع این مقدار ورزش زیاد است. باید با قوی‌تر شدن و حجیم‌تر شدن عضلات میزان جلسات ورزشی را افزایش داد.

11- خواب کافی داشته باشید. هرمون‌های رشد به هنگام خواب ترشح می‌شوند. در طول شبانه‌روز 8 ساعت بخوابید. اگر می‌توانید بعد از ورزش خواب کوتاهی داشته باشید.

12- آب بنوشید. آب به ریکاوری کمک می‌کند. با هر وعده غذایی 2 لیوان آب بنوشید. به هنگام ورزش نیز آب بنوشید.

13- غذای مناسب بخورید. اگر به اندازه کافی غذا نخورید تمرین شما بی‌فایده خواهند بود. ویتامین و مواد معدنی به ریکاوری کمک می‌کند. پروتئین، کربوهیدرات، سبزیجات،‌ میوه‌ها و چربی برای بدن ورزشکاران نیاز هستند. صبحانه بخورید.

14- کمی وزن اضافه کنید.

15- همراه با ورزش، غذاهای پرکالری مصرف کنید.

16- شیر بنوشید.

17- پشتکار داشته باشید. 

کشش پیت بازو به پائین




ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه بیست و دوم اسفند 1391 | | نویسنده : روابط عمومی باشگاه

اضطراب رقابتی در ورزشکاران



ادامه مطلب